Blog archiwum
nie pon wto śro czw pią sob
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
Producenci
Zwroty i reklamacje

Proszę wypełnić formularz reklamacyjny pod tym linkiem:

Dla reklamacji produktów marki LIONELO

http://www.lionelo.com/zglos-naprawe/

 

Dzięki wprowadzeniu usługi Lionelo Assistance, mogą Państwo
zamówić kuriera na koszt serwisu.
W tym celu proszę wejść w poniższy link, i wybrać serwis który
został przydzielony po wypełnieniu zgłoszenia:

https://dhl24.com.pl/serwis/lionelo/

Następnie należy podać numer zarejestrowanego zgłoszenia oraz
adres, z którego kurier odbierze paczkę.

Informacja na temat adresu wysyłkowego oraz szczegółów zgłoszenia
zostanie również przesłana na podany w formularzu adres email.

Paczkę należy oznaczyć z zewnątrz wydrukowanym numerem RMA
naprawy, lub jeżeli nie ma możliwości wydruku proszę ręcznie
(długopisem/pisakiem) opisać paczkę numerem RMA naprawy.

NIEUMIESZCZENIE NUMERU RMA (numer naprawy) NA PACZCE MOŻE
SPOWODOWAĆ WYDŁUŻENIE PROCESU REKLAMACYJNEGO.

W celu sprawdzenia statusu reklamacji prosimy o skorzystanie z
linku zamieszczonego poniżej:
http://ql.quadra-net.pl/command/www.overmaxOrderSearchForm

 

Dla produktów marki OVERMAX

Proszę wypełnić formularz reklamacyjny pod tym linkiem:

https://overmax.eu/zglos-naprawe

Po wykonaniu tej czynności proszę wysłać urządzenie (cały komplet)
stosując się do danych adresowych podanych po wypełnieniu
formularza.

Informacja na temat adresu wysyłkowego oraz szczegółów zgłoszenia
zostanie również przesłana na podany w formularzu adres email.

Paczkę należy oznaczyć z zewnątrz wydrukowanym numerem RMA
naprawy, lub jeżeli nie ma możliwości wydruku proszę ręcznie
(długopisem/pisakiem) opisać paczkę numerem RMA naprawy.

NIEUMIESZCZENIE NUMERU RMA (numer naprawy) NA PACZCE MOŻE
SPOWODOWAĆ WYDŁUŻENIE PROCESU REKLAMACYJNEGO.

W celu sprawdzenia statusu reklamacji prosimy o skorzystanie z
linku zamieszczonego poniżej:
http://ql.quadra-net.pl/command/www.overmaxOrderSearchForm

 

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

 

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Sklep Kupineo.pl JAKUB PIOTROWSKI
(Magazyn VW)
ul. Krańcowa 44
61-036 Poznań

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Sklep Kupineo.pl JAKUB PIOTROWSKI

(Magazyn VW)
ul. Krańcowa 44
61-036 Poznań

Formularz odstąpienia od umowy

 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl